2012年9月19日水曜日

Last spurt ラストスパート



9月17日早朝に、17日間日本帰国を延長してくれた谷くんが無事日本へ帰りました。

まず、当初の予定よりも、かなり大幅に大きくなった仕事量と責任の重さに苦言を一言ももらさず、一緒に走ってくれた谷くんに感謝です。

私の仕事の方は、連日、ちょっとした修羅場です。
色々なものが混線しています。
「金の魚」と、他に抱えてるプロジェクトたち。
時間と仕事の量のバランスで、仕事が完全に勝ってしまっていて、睡眠時間がかなり少なく、いつ最後にベッドで寝たかよく覚えてない今日この頃。
先日、ソファーでうたた寝をしていたら、クッション大の金の魚にキスをされる夢を見ました。
縁起がいい夢を見たなと喜んで直子氏たちに話したら、この手の夢はストレスの象徴らしい。。。

いつも、期限前に体験する日常生活のリズムを無視した、全力疾走期間。ラストスパート。
体は疲れているけども、精神がちょっと興奮状態にあって、妙な集中力がある状態での、
最後まで走りぬけようとするエネルギー、あがきは、嫌いではありません。

プレミアまで、あと9日日間。
とにかく、今は走り抜けるだけ。

由未


SPRINT DO CÍLE 

V úterý 18.září ráno se vrátil náš animátor a designer Naoki Tani v pořádku do Japonska! Ráda bych mu moc poděkovala za jeho píli a vytrvalost! Dostal mnohem více úkolů než bylo předem domluveno a zůstal proti plánu o dva týdny déle v ČR. 

Měl velkou odpovědnost, musel se naučit rychle novým dovednostem. Neprotestoval a vše dodělal! 

Zbývá jen devět dnů do premiéry v Ostravě. Ještě nám hodně práce zbývá dodělat, ale již vidíme, jak naše představení začíná mít svůj vlastní život. Těšíme se na výsledek a první reakce diváků. 

Yumi 

0 件のコメント:

コメントを投稿