2012年8月25日土曜日

詰め、はじめ。 Starting of finish.


これは、決していびりの現場ではありません。あしからず。

僕の少ない滞在期間のうちに出来る限りフィニッシュワークに近づけたい、かといってクオリティを落とすわけにはいかないという裏腹な気持ちから、直子さん、思いがけず厳しい眼差しです。

今日は作ってきたパーツを繋ぎ合わせて、金の魚にようやく命が宿りました。なんとなく完成のイメージが浮かび上がってきました。

この調子で加速していけたらいいなぁというそんな今日一日でした。
別室のゆみ女史


This is not the scene of bullying. Please don't take it in ill part.

Naoko has a serious look unexpectedly, because her mind is into hard for the reasons why she wants to make it finish as much as possible during my last short staying but doesn't want to make the quality low.

Today I connected the parts and a life was into golden fish (Zlatá rybka). Somehow the finish images have come to the front.

I hoped that we would make the speed faster and faster like keeping it up today.

Naoki


0 件のコメント:

コメントを投稿