2012年8月24日金曜日

肉じゃが Niku-jaga!!


こんにちは、またもや谷です。
今日は僕たちの食事風景をチラ見せ。

献立は「肉じゃが」です。直子さん作夕食はまさに日本のおかんの味!!一日作業して疲れた身体に染み渡ります。え?食べたいって?あげませんよ。僕たちのです!!

作業のほうは今日は結構難航・・・。しかし、視覚的に大部分を占めるパートなので極力妥協はしたくない。たび重なるトライ&エラーでしたがそれでもなんとか概ね完了。目標は今週中に全パート仕上げですね。

ところで、最近BGMは僕のitunesをかけっぱなしなのですが、どうにも僕の聴く曲は僕が楽しむには世代が古いようです。そのため、絶賛、年齢詐称疑惑浮上中。とりあえず直子さんは実年齢よりも5歳プラスで僕のことを見てたそうです。

たに

Hello, this is Naoki again.
Today I show you our dinner time a little bit.

Today's menu was "Niku-jaga"(traditional Japanese dish). The dinner which was cooked by Naoko was really Japanese mother's taste!! It permeated our bodies working whole day. Eh? You want to eat? No. Ours!!

My work was into hard today.... But the part I was making today has a majority as visual in our work, so I don't want to make a compromise as much as possible. Though I took many try and errors, I could finished most of them. My ideal is to finish all parts by this weekend.

By the way, we are listening to my itunes as BGM recently, but they seem to be old to listen for my generation. Cause of it, I was doubted about my age by Yumi and Naoko. Or should I say Naoko had watched me as five years older than my real age till yesterday.

Naoki

0 件のコメント:

コメントを投稿